Dla lekarzy, farmaceutów oraz innych świadczeniodawców.
Zgodnie z § 12 ust. 2 umowy na wydawanie refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (zwanej umową na realizację recept) zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Po zaktualizowaniu danych w KRS/CEIDG oraz Krajowym Rejestrze Zezwoleń na Prowadzenie Aptek Ogólnodostępnych, Punktów Aptecznych (zwanym Rejestrem Aptek) prowadzonym przez Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w celu sporządzenia aneksu
do umowy na realizację recept w związku ze zmianą nazwy/adresu apteki/punktu aptecznego należy:
Kopie dokumentów prosimy poświadczyć za zgodność z oryginałem przez wnioskującego lub osoby uprawnione do jego reprezentowania.
Wymienione dokumenty prosimy czytelnie podpisać w imieniu podmiotu – przez wnioskującego lub osoby uprawnione do jego reprezentowania zgodnie z KRS/CEIDG lub udzielonym pełnomocnictwem (złożonym w Lubelskim OW NFZ) oraz przez kierownika apteki.
Wymienione dokumenty, stanowiące podstawę do sporządzenia aneksu do umowy na realizację recept, prosimy dostarczyć do Lubelskiego OW NFZ lub Delegatur Lubelskiego OW NFZ właściwych dla adresu prowadzenia apteki.
Wniosek powinien być kompletny i wypełniony zgodnie ze stanem faktycznym i prawnym
na dzień jego sporządzenia.
W przypadku wniosku niepoprawnie sporządzonego lub niekompletnego Lubelski OW NFZ lub Delegatura Lubelskiego OW NFZ właściwa dla adresu prowadzenia apteki wzywa pisemnie podmiot prowadzący aptekę/ punkt apteczny do usunięcia braków formalnych.
Nie usunięcie braków formalnych wniosku w wyznaczonym terminie spowoduje odrzucenie wniosku.
Na podstawie wniosku i załączonych dokumentów Fundusz sporządza aneks do umowy na realizację recept, który następnie udostępniany jest aptece na Portalu NFZ.
Prosimy o:
Brak przekazania podpisanego aneksu w wyznaczonym terminie spowoduje odrzucenie wniosku.
Po podpisaniu aneksu przez Fundusz przekażemy Państwu pocztą 2 egzemplarze aneksu
(dla podmiotu i kierownika apteki) oraz dokonamy aktualizacji w systemie informatycznym Lubelskiego OW NFZ.
Instrukcja użytkownika systemu – System Zarządzania Obiegiem Informacji (SZOI) (PDF)
Zgodnie z § 12 ust. 2 umowy na wydawanie refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (zwanej dalej umową na realizację recept) zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Po zaktualizowaniu danych w KRS/CEIDG oraz Krajowym Rejestrze Zezwoleń na Prowadzenie Aptek Ogólnodostępnych, Punktów Aptecznych (zwanym Rejestrem Aptek) prowadzonym przez Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w celu sporządzenia aneksu
do umowy na realizację recept w związku ze zmianą danych podmiotu prowadzącego aptekę/punkt apteczny należy:
Kopie dokumentów prosimy poświadczyć za zgodność z oryginałem przez wnioskującego lub osoby uprawnione do jego reprezentowania.
Wymienione dokumenty prosimy czytelnie podpisać w imieniu podmiotu – przez wnioskującego lub osobę uprawnioną do jego reprezentowania zgodnie z KRS/CEIDG lub udzielonym pełnomocnictwem (złożonym w Lubelskim OW NFZ) oraz przez kierownika apteki a także prosimy przystawić pieczęcie.
Wymienione dokumenty, stanowiące podstawę do sporządzenia aneksu do umowy na realizację recept, prosimy dostarczyć do Lubelskiego OW NFZ lub Delegatur Lubelskiego OW NFZ właściwych dla adresu prowadzenia apteki.
Wniosek powinien być kompletny i wypełniony zgodnie ze stanem faktycznym i prawnym
na dzień jego sporządzenia.
W przypadku wniosku niepoprawnie sporządzonego lub niekompletnego Lubelski OW NFZ lub Delegatura Lubelskiego OW NFZ właściwa dla adresu prowadzenia apteki wzywa pisemnie podmiot prowadzący aptekę/ punkt apteczny do usunięcia braków formalnych.
Nie usunięcie braków formalnych wniosku w wyznaczonym terminie spowoduje odrzucenie wniosku.
Na podstawie wniosku i załączonych dokumentów Fundusz sporządza aneks do umowy na realizację recept, który następnie udostępniany jest aptece na Portalu NFZ (SZOI).
Prosimy o:
Brak przekazania podpisanego aneksu w określonym przez Lubelski OW NFZ terminie spowoduje odrzucenie wniosku.
Po podpisaniu aneksu przez Fundusz przekażemy Państwu pocztą 2 egzemplarze aneksu
(dla podmiotu i kierownika apteki) oraz dokonamy aktualizacji w systemie informatycznym Lubelskiego OW NFZ.
Instrukcja użytkownika systemu – System Zarządzania Obiegiem Informacji (SZOI) (PDF)
Zgodnie z § 12 ust. 2 umowy na wydawanie refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (zwanej umową na realizację recept) zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
W celu sporządzenia aneksu do umowy na realizację recept w związku ze zmianą rachunku bankowego, podmiot prowadzący aptekę/punkt apteczny powinien:
Wniosek (w formie papierowej – jeżeli dotyczy), stanowiące podstawę do sporządzenia aneksu do umowy na realizację recept, prosimy dostarczyć do Lubelskiego OW NFZ lub Delegatur Lubelskiego OW NFZ właściwych dla adresu prowadzenia apteki.
Wniosek powinien być kompletny i wypełniony zgodnie ze stanem faktycznym i prawnym
na dzień jego sporządzenia.
W przypadku wniosku niepoprawnie sporządzonego lub niekompletnego Lubelski OW NFZ lub Delegatura Lubelskiego OW NFZ właściwa dla adresu prowadzenia apteki wzywa pisemnie podmiot prowadzący aptekę/ punkt apteczny do usunięcia braków formalnych.
Nie usunięcie braków formalnych wniosku w wyznaczonym terminie spowoduje odrzucenie wniosku.
Na podstawie wniosku dotyczącego zmiany numeru rachunku bankowego oddział Funduszu sporządza aneks do umowy na realizację recept, który następnie udostępniany jest aptece na Portalu NFZ.
Podpisanie aneksu zmieniającego numer rachunku bankowego przez podmiot prowadzący aptekę/ punkt apteczny (osoby reprezentujące podmiot prowadzący aptekę/punkt apteczny) następuje w oddziale Funduszu, po wcześniejszej weryfikacji tożsamości i posiadanych uprawnień do reprezentowania apteki/ punktu aptecznego osób podpisujących aneks przez osobę uprawnioną w OW NFZ.
Dopuszcza się podpisanie aneksu zmieniającego numer rachunku bankowego przez podmiot prowadzący aptekę/ punkt apteczny (osoby reprezentujące podmiot prowadzący aptekę/punkt apteczny) poza siedzibą OW NFZ, pod warunkiem, że autentyczność podpisów i posiadanych uprawnień do reprezentowania podmiotu prowadzącego aptekę/ punkt apteczny (osoby reprezentujące podmiot prowadzący aptekę/punkt apteczny) osób podpisujących zostanie potwierdzona przez notariusza, radcę prawnego albo adwokata.
Instrukcja użytkownika systemu – System Zarządzania Obiegiem Informacji (SZOI) (PDF)
Dokumenty powiązane:
Zgodnie z § 12 ust. 2 umowy na wydawanie refundowanego leku, środka spożywczego specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobu medycznego (zwanej dalej umową na realizację recept) zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Po zaktualizowaniu danych w Krajowym Rejestrze Zezwoleń na Prowadzenie Aptek Ogólnodostępnych, Punktów Aptecznych (zwanym Rejestrem Aptek) prowadzonym przez Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny, w celu sporządzenia aneksu do umowy na realizację recept w związku ze zmianą na stanowisku kierownika apteki/punktu aptecznego podmiot prowadzący aptekę/punkt apteczny powinien:
Kopie dokumentów prosimy poświadczyć za zgodność z oryginałem przez wnioskującego lub osoby uprawnione do jego reprezentowania.
Wymienione dokumenty prosimy czytelnie podpisać w imieniu podmiotu – przez wnioskującego lub osoby uprawnione do jego reprezentowania zgodnie z KRS/CEIDG lub udzielonym pełnomocnictwem (złożonym w Lubelskim OW NFZ) oraz przez kierownika apteki.
Wymienione dokumenty, stanowiące podstawę do sporządzenia aneksu do umowy na realizację recept, prosimy dostarczyć do Lubelskiego OW NFZ lub Delegatur Lubelskiego OW NFZ właściwych dla adresu prowadzenia apteki.
Wniosek powinien być kompletny i wypełniony zgodnie ze stanem faktycznym i prawnym
na dzień jego sporządzenia.
W przypadku wniosku niepoprawnie sporządzonego lub niekompletnego Lubelski OW NFZ lub Delegatura Lubelskiego OW NFZ właściwa dla adresu prowadzenia apteki wzywa pisemnie podmiot prowadzący aptekę/ punkt apteczny do usunięcia braków formalnych.
Nie usunięcie braków formalnych wniosku w wyznaczonym przez oddział Funduszu terminie spowoduje odrzucenie wniosku.
Na podstawie wniosku i załączonych dokumentów Fundusz sporządza aneks do umowy na realizację recept, który następnie udostępniany jest aptece na Portalu SZOI.
Prosimy o:
Brak przekazania podpisanego aneksu w wyznaczonym terminie spowoduje odrzucenie wniosku.
Po podpisaniu aneksu przez Fundusz przekażemy Państwu pocztą 2 egzemplarze aneksu
(dla podmiotu i kierownika apteki) oraz dokonamy aktualizacji w systemie informatycznym Lubelskiego OW NFZ.
Po podpisaniu aneksu kierownik może rozpocząć realizację postanowień umowy, m.in. podpisywać zbiorcze zestawienia recept składane do Lubelskiego OW NFZ.
Instrukcja użytkownika systemu – System Zarządzania Obiegiem Informacji (SZOI) (PDF)