
24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Numer dla osób dzwoniących z zagranicy:
(+48) 22 125 66 00
(połączenia płatne zgodnie z cennikiem operatora)
Інформація українською мовою
Pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta:

Uzyskasz informację nocnej i świątecznej opiece lekarskiej, najbliższym SOR oraz aptece, w której znajdziesz swój lek- porozmawiasz z nami również w języku angielskim, ukraińskim i rosyjskim.

Dowiesz się o najkrótszym terminie do lekarza specjalisty. Możesz również skorzystać z naszego serwisu terminyleczenia.nfz.gov.pl
terminyleczenia.nfz.gov.pl/

Nie możesz czekać? Zamów podczas rozmowy połączenie z konsultantem w innym terminie - oddzwonimy

Całodobowo możesz skorzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego.
Wideoczat z tłumaczem języka migowego

Całodobowe wsparcie dla osób głuchych, które potrzebują informacji o koronawirusie oferuje wideoinfolinia Fundacji PGNiG i Polskiego Związku Głuchych
Wideoinfolinia

Jesteś często on-line? Skorzystaj z wygodnego czatu tekstowego z konsultantem Telefonicznej Informacji Pacjenta
Czat z konsultantem TIP

Napisz do nas e-mail w swojej sprawie na tip@nfz.gov.pl. Nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej jak to możliwe. Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego.
Zadaj pytanie TIP

W godzinach 8.00 – 18.00 możesz też uzyskać informację o prawach pacjenta od specjalistów Biura Rzecznika Praw Pacjenta

Chcesz złożyć skargę lub wniosek?
Zobacz jak to zrobić krok po kroku
Pamiętaj! Nie możesz złożyć skargi lub wniosku przez telefon, e-mail TIP, formularz kontaktowy lub czat z konsultantem.
Skargi i wnioski