Lubelski OW NFZ Lubelski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

Dla pacjenta

Najważniejsze informacje, m.in. jak załatwić sprawę w NFZ, gdzie się leczyć.

Drukuj

Telefoniczna Informacja Pacjenta

Baner Telefoniczna informacja pacjenta 800 190 590

24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Numer dla osób dzwoniących z zagranicy:
(+48) 22 125 66 00

(połączenia płatne zgodnie z cennikiem operatora)

Інформація українською мовою

Pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta:

Uzyskasz informację nocnej i świątecznej opiece lekarskiej, najbliższym SOR oraz aptece, w której znajdziesz swój lek- porozmawiasz z nami również w języku angielskim, ukraińskim i rosyjskim.

Dowiesz się o najkrótszym terminie do lekarza specjalisty. Możesz również skorzystać z naszego serwisu terminyleczenia.nfz.gov.pl

terminyleczenia.nfz.gov.pl/

Nie możesz czekać? Zamów podczas rozmowy połączenie z konsultantem w innym terminie - oddzwonimy

Całodobowo możesz skorzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego.

Wideoczat z tłumaczem języka migowego

Całodobowe wsparcie dla osób głuchych, które potrzebują informacji o koronawirusie oferuje wideoinfolinia Fundacji PGNiG i Polskiego Związku Głuchych

Wideoinfolinia

Jesteś często on-line? Skorzystaj z wygodnego czatu tekstowego z konsultantem Telefonicznej Informacji Pacjenta

Czat z konsultantem TIP

Napisz do nas e-mail w swojej sprawie na tip@nfz.gov.pl. Nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej jak to możliwe. Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego.

Zadaj pytanie TIP

W godzinach 8.00 – 18.00 możesz też uzyskać informację o prawach pacjenta od specjalistów Biura Rzecznika Praw Pacjenta

Chcesz złożyć skargę lub wniosek?

Zobacz jak to zrobić krok po kroku

Pamiętaj! Nie możesz złożyć skargi lub wniosku przez telefon, e-mail TIP, formularz kontaktowy lub czat z konsultantem.

Skargi i wnioski