Szanowni Państwo
Pacjenci i Świadczeniodawcy
Uprzejmie informuję, że Lubelski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia przyjął informację dotyczącą wyników ogólnopolskiego programu oceny jakości obsługi pacjenta „Audyt Przyjazna Przychodnia (APP), Audyt Dobra Praktyka rehabilitacyjna (ADPR) – wdrażanie innowacji i dyfuzja dobrych praktyk w niepublicznych zakładach opieki zdrowotnej”.
Wśród placówek z terenu całej Polski, wyróżnionych w rankingu Przyjazna Przychodnia marzec 2012, uhonorowanych certyfikacją i godłem Przyjazna Przychodnia, znalazła się praktyka Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej „CenterMed Lublin” sp. z o.o. Przychodnia Specjalistyczna, Lublin, ul. Weteranów 46.
W opinii Organizatorów programu: „Każda z placówek uhonorowanych certyfikatem i godłem „Przyjazna Przychodnia” realizuje w praktyce postulat „pacjent jest najważniejszy”. To przychodnie, które szanują czas pacjenta i poprzez inteligentne systemy rejestracji rozwiązują problem kolejek. Są modelowe pod względem informowania pacjentów i przestrzegania ich praw. (…) stale inwestują w podnoszenie jakości usług medycznych.”
Przekazuję Państwu te informacje z satysfakcją, w uznaniu działań, które zmierzają do spełniania najwyższych standardów obsługi pacjenta w systemie.
Dyrektor
Lubelskiego OW NFZ
Krzysztof Tuczapski