Najważniejsze informacje, m.in. jak załatwić sprawę w NFZ, gdzie się leczyć.
W Lubelskim Oddziale Wojewódzkim NFZ działają cztery miejsca obsługi Klientów:
Od 6 lipca br. Sale Obsługi Klientów działają w pełnym zakresie usług, tak jak przed zawieszeniem ich funkcjonowania związanym ze stanem epidemii. Bezpośrednia obsługa Klientów jest prowadzona w zakresie dotyczącym:
Zarówno klientów jak i pracowników NFZ obowiązują nakazy sanitarne. Na sali obsługiwane są osoby, które mają zakryte usta i nos oraz zdezynfekują ręce. Stanowiska są oddalone od siebie o 2 metry. Po każdym pacjencie stanowisko, w tym przesłona chroniąca pracowników, blat biurka i długopisy, są starannie dezynfekowane.
Ze względów bezpieczeństwa, przed każdą salą znajdują się specjalne skrzynki, w których pacjenci mogą zostawić pisma, skargi i wnioski.
Mimo wznowienia bezpośredniej obsługi klientów, nadal rekomendujemy kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę elektroniczną. Przygotowaliśmy praktyczną listę numerów telefonów, adresów e-mail, skrzynek podawczych ePUAP (dla posiadaczy Profilu Zaufanego, czyli elektronicznego potwierdzenia tożsamości).
Obsługa spraw w Lubelskim OW NFZ
Zastępca Dyrektora
ds. Medycznych
Lubelskiego OW NFZ
Dorota Blechar